AMPLİFİKATÖR'ler, tasarım ve teknik anlatımlar. (TARTIŞMA)

Başlatan Mr_YAMYAM, 02 Ağustos 2014, 19:39:09

Mr_YAMYAM

Alıntı yapılan: Akin.8784 - 22 Mart 2019, 17:50:09Hocam aynısından banada yapalım mı , 2x24 185w trafo ve besleme ıcın 2x10000mf ve köpru dıyotum var :D hatta hop korumamda var
Aynısından yapsan da aynı randımanı alamazsın.
STK 465 in burada LM3886 dan ses kalitesi açısından pek farkı yoktur.
Önemli olan ön devrelerdeki  ve tasarım bütünlüğündeki hassiyettir.

Akin.8784

@Mr_YAMYAM  ozaman senin tasarımın olan ton kontrolden deneyeyim , birde bendeki lmlerin orginal olup olmadiğını nasil anlarız , orginalini nerden temin edebilirim , kumar gibi bise bu anfi işi yaa

Mr_YAMYAM

Alıntı yapılan: Akin.8784 - 22 Mart 2019, 20:18:32@Mr_YAMYAM  ozaman senin tasarımın olan ton kontrolden deneyeyim , birde bendeki lmlerin orginal olup olmadiğını nasil anlarız , orginalini nerden temin edebilirim , kumar gibi bise bu anfi işi yaa

Protokooperasyon

Elimde 4ohm a 60 rms değerinde midbas hoparlör var. Aynı kabine 200 rms lik bir subwofer bağlamayı pilanlıyorum o nun değeride 4 ohm ve tek bobin. 60 rms lik midbasa uygun sinyali göndermek için bana nasıl bir direnç veya devre tavsiye edersiniz?