Ana Menü

100w lık bir amfi yapmak istiyorum?

Başlatan yavuzzselim, 04 Temmuz 2015, 18:14:03

Furkan KELEŞOĞLU

Tamamdır o entegrenin gercekten adı omu yoksa ssiz sayın yamyam bey öylemi diyorsunuz :D
Mekatronik Teknikeri. <br />Elektrik-Elektronik Teknisyeni.

Mr_YAMYAM

Entegrenin adı TEA2025.
Bizim yolgezer ile konuşurken TEA'yı ÇAY olarak adlandırmıştı birileri :D

Furkan KELEŞOĞLU

doğru abi ingilizcede TEA demek türkcede cay demektir cay entegresi :DDD
Mekatronik Teknikeri. <br />Elektrik-Elektronik Teknisyeni.

Mr_YAMYAM

Ben şimdi kaçıyorum. Seron yapmak isterse yarın konu açar beraberce yaparız.

Furkan KELEŞOĞLU

abi serona bağlama işi :D belki cayar mayar ama seron adamdır belki yapmak ister bende kacıyorum iyi geceler abi
Mekatronik Teknikeri. <br />Elektrik-Elektronik Teknisyeni.