Ana Menü

muammer yıldız free energy motoru ne oldu ??

Başlatan Herdaim, 28 Temmuz 2025, 01:55:21

Herdaim

OIP.jpgOIP.jpg

mustafaaxu

hocam bildiğim kadarı ile adam emekli olunca projesini geliştirdi
kimse sahip çıkmayınca almanyaya gitti orda patent aldı şimdi orda çalışmalarını
sürdürüyor diye biliyorum
olaya böylede bakılabilir....
sanırım bir akü kullanımı olmuş akü olunca projeyi kabul etmemişler
ama esas konu siz bir aküyü öenek 1 saatte şarj etmek zorunda olun
bir devre ekleyerek free enerji ile hiç sarj etmeden süresiz kullanın
buda bir kazançtır öyle veye böyle adam çalıştırdımı patent aldımı portatipini yaptımı iş bitmiştir
yarın almanlaar  motoru bir arabaya takar bizde sıraya gireriz almak için
sonra fre enerjiyide biz bulduk patladı gitti çanım

Buji

bedava enerji  saçmalığına  inanan var mı hala  ??

vermeden almak  sadece yüce  Allaha mahsus tur. ayrıca hiçbir  fizik kuralı kabul etmez vermeden almayı  denemesi bedava bir güç kaynağı koyun  karşısına motor  yada trafo  bağlayın verin enerjiyi  verdiğini birebir  alabiliyırmusunuz ?
bir  ara picproje  forum sayfasında  çok tartışıldı bu konu hatta elemanın birisi vardı  banada faceden istek yolladı  adını  unuttum. adam bedava enerji yi savunan biriydi forumda  baya dalga geçmişlerdi  hatta bende üşünmedim araştırdım adam haberlere  bile çıkmış  bolu damı biryerde belediyeyi dolandırmış  bedava enerji muhabbeti  ile mühends  olduğunu  felan söylemiş diploması mı sahte çıkmış  birşey olmuştu  çok eski muhabbet. insanların canı  sıkılıyor  ::ok

Herdaim

Alıntı yapılan: Buji - 28 Temmuz 2025, 11:13:36bedava enerji  saçmalığına  inanan var mı hala  ??

vermeden almak  sadece yüce  Allaha mahsus tur. ayrıca hiçbir  fizik kuralı kabul etmez vermeden almayı  denemesi bedava bir güç kaynağı koyun  karşısına motor  yada trafo  bağlayın verin enerjiyi  verdiğini birebir  alabiliyırmusunuz ?
bir  ara picproje  forum sayfasında  çok tartışıldı bu konu hatta elemanın birisi vardı  banada faceden istek yolladı  adını  unuttum. adam bedava enerji yi savunan biriydi forumda  baya dalga geçmişlerdi  hatta bende üşünmedim araştırdım adam haberlere  bile çıkmış  bolu damı biryerde belediyeyi dolandırmış  bedava enerji muhabbeti  ile mühends  olduğunu  felan söylemiş diploması mı sahte çıkmış  birşey olmuştu  çok eski muhabbet. insanların canı  sıkılıyor  ::ok

ustam bedava  enerji saçmalığı doğru bir tabir olmaya bilir. bu gün yerçekimi  rüzgar  güneş gibi enerjilere para  mı ödüyoruz  para  vermeden alabileceğiniz doğada var  olan enerjiler bunlar. yakıtsız motor deyimide  doğru değildir. insanlar yanlış anlıyor. akar yakıtsız motor dense  olabilir. mıknatıs da bir  enerji kaynağıdır  sonuçda o da bir yakıt sayılır. yoktan var etmek değil  var  olan enerjiyi  kontrol edilebilinir elektrik yada  mekanik enerjiye dönüştürüyoruz diyelim.  mıknatısı bir enerji kaynağı kabul etmiyormusunuz.?  henüz  net olarak  ortaya  konmadığı  için yapılmadığı  için  mıknatısdan enerji  edilemez demek doğru mu. bir  örnek vermek istiyorum. elektrikli bisiklet scooter gibi araçlarda motorlarında mıknatıs var. az elektrik harcayan . pahalı  klima motorları içinde mıknatıs var . ve yine  A++  yeni nesil  az elektrik yakan  çamaşır makine motorları  içinde  mıknatıs var  bldc motor  var. bir motorda rotora  mıknatıs  koyarak zaten bir  enerji  kazancı elde ediliyor. yani zaten mıknatısdan bedava enerji elde ediyoruz.  eğer o mıknatısı  rotor a  koymasa  bakır bobin sarım  akım geçirmesi gerekiyor  bu da eleektrik enerjisi  tüketimi demek. yani aslında biz  mıknatısdan bedava  enerji zaten   alıyoruz. mevcut teknelojide mıknatıs sayesinde  100 de 50 elektrik  tasarrufu sağlıyor. bu bir enerji değilmidir. mıknatıs bizden  para   mı istiyor  bu  motorun rotorunu  manetikleştirmek için. bedava  enerji saçmalığı  cümleniz   bu bakımdan doğru  olmadığı nı yeniden vurgulamak istiyorum.  evet  dolandırıcı bir çok insan bu konuyu istismar etmiş olabilir. sadece  muammer yıldız değil  davut ışıklar  gibi bir sürü kişi den  bu tür  makinalar hakkında   haberlerde yer  verildi  20 yıldır takip ediyorum bu  free energy  konusunu. muammer yıldızın  projesi  neden seri üretime geçmedi anlam vermek  zor   aradan yıllar geçmiş  güncel hiç bir  haber yok.

Buji

Alıntı yapılan: Herdaim - 29 Temmuz 2025, 02:47:50
Alıntı yapılan: Buji - 28 Temmuz 2025, 11:13:36bedava enerji  saçmalığına  inanan var mı hala  ??

vermeden almak  sadece yüce  Allaha mahsus tur. ayrıca hiçbir  fizik kuralı kabul etmez vermeden almayı  denemesi bedava bir güç kaynağı koyun  karşısına motor  yada trafo  bağlayın verin enerjiyi  verdiğini birebir  alabiliyırmusunuz ?
bir  ara picproje  forum sayfasında  çok tartışıldı bu konu hatta elemanın birisi vardı  banada faceden istek yolladı  adını  unuttum. adam bedava enerji yi savunan biriydi forumda  baya dalga geçmişlerdi  hatta bende üşünmedim araştırdım adam haberlere  bile çıkmış  bolu damı biryerde belediyeyi dolandırmış  bedava enerji muhabbeti  ile mühends  olduğunu  felan söylemiş diploması mı sahte çıkmış  birşey olmuştu  çok eski muhabbet. insanların canı  sıkılıyor  ::ok

ustam bedava  enerji saçmalığı doğru bir tabir olmaya bilir. bu gün yerçekimi  rüzgar  güneş gibi enerjilere para  mı ödüyoruz  para  vermeden alabileceğiniz doğada var  olan enerjiler bunlar. yakıtsız motor deyimide  doğru değildir. insanlar yanlış anlıyor. akar yakıtsız motor dense  olabilir. mıknatıs da bir  enerji kaynağıdır  sonuçda o da bir yakıt sayılır. yoktan var etmek değil  var  olan enerjiyi  kontrol edilebilinir elektrik yada  mekanik enerjiye dönüştürüyoruz diyelim.  mıknatısı bir enerji kaynağı kabul etmiyormusunuz.?  henüz  net olarak  ortaya  konmadığı  için yapılmadığı  için  mıknatısdan enerji  edilemez demek doğru mu. bir  örnek vermek istiyorum. elektrikli bisiklet scooter gibi araçlarda motorlarında mıknatıs var. az elektrik harcayan . pahalı  klima motorları içinde mıknatıs var . ve yine  A++  yeni nesil  az elektrik yakan  çamaşır makine motorları  içinde  mıknatıs var  bldc motor  var. bir motorda rotora  mıknatıs  koyarak zaten bir  enerji  kazancı elde ediliyor. yani zaten mıknatısdan bedava enerji elde ediyoruz.  eğer o mıknatısı  rotor a  koymasa  bakır bobin sarım  akım geçirmesi gerekiyor  bu da eleektrik enerjisi  tüketimi demek. yani aslında biz  mıknatısdan bedava  enerji zaten   alıyoruz. mevcut teknelojide mıknatıs sayesinde  100 de 50 elektrik  tasarrufu sağlıyor. bu bir enerji değilmidir. mıknatıs bizden  para   mı istiyor  bu  motorun rotorunu  manetikleştirmek için. bedava  enerji saçmalığı  cümleniz   bu bakımdan doğru  olmadığı nı yeniden vurgulamak istiyorum.  evet  dolandırıcı bir çok insan bu konuyu istismar etmiş olabilir. sadece  muammer yıldız değil  davut ışıklar  gibi bir sürü kişi den  bu tür  makinalar hakkında   haberlerde yer  verildi  20 yıldır takip ediyorum bu  free energy  konusunu. muammer yıldızın  projesi  neden seri üretime geçmedi anlam vermek  zor   aradan yıllar geçmiş  güncel hiç bir  haber yok.

şimdi  üstad  mıknatıstan enerji nasıl üretilir yada kim üretti  onu bilemem.
bedava  enerji saçmalığı demem deki kasıt şu  adam bir  makine yapmış hiçbir enerji  birşey vermeden elektrik ürettiğini iddaa edenler için dedim ben onu.
diğer  konu  güneş enerjisi yada rüzgar enerjisi ile  elektrik üretme işi bence  o kategoriye girmiyor   insanlar o işe  yatırım yapıyor  milyonlar  trilyonlar yatırıyor sadece  bu iş için arsa  alıp  güneş paneli sistemi kurup  elektrik üreten firmalar kişiler  var  bence ikisi  farklı şeyler.  ama diğer dediiniz  mıknatıs  olayını  çok anlamadım. bahsettiğim kişinin ismini hatırlıyamadım youtubede  baya videosu  felan vardı sakarya belediyesini mi neydi dolandırmıştı adam..

Adnancoskun

perendev motoru,
 yapılmış bir çok deney düzeneği var, ancak sürekli azalan bir devinim sonucunda motor belli bir süre sonra hareket kabiliyetini kaybediyor. yani sönümlenip duruyor.
Tanrı Türk'ü Korusun ve Yüceltsin.

Herdaim

internette o kadar  çok  sahte video var ki neyin doğru neyin yanlış olduğu anlaşılmaz halde. hele ki birde buna yapay zeka katıldı. artık  gördüklerimize bile inanmamalıyız. bedava elektrik üretmek için mıknatıs maddesinin  yapısı enerji yayıyor. atom bombası çok büyük değil ancak çıkardığı enerji devasa boyutlarda . biz de mıknatıs  atomundaki dizilim den o  güçten faydalanarak bedava enerji üretmekten söz ediyoruz. şimdi muammer yıldızın videolarını  izledim ilk hareketi  veriyor ve  pervane  dönmeye başlıyor akü filan da yok. bu adamı  tanıyan  bilen eden  hiç bir Allah'ın kulu yok mu ne   oldu bu  proje ???. perendev bir aldatmaca sanırım.


mustafaaxu

#8
aslında edison çok akıllı birisi
teslanın yaptığı AC jenarotörün ve motorun başına ne işler açacağını newyork taki saltanatının biteceğini AC akımın daha uzaklara iletebileceğini bildiği için
TESLAnın önünü kesmak istiyor fakat edisonun unuttuğu hesaplamadığı birşey vardı
insanlar insanlar    insanların geneli güç ten yana yenilikten yana değişikliyten ve  heyecandan yana yer alırlar çok para kazanma hırsı sistemi değiştirir
nitekim Teslayada George Westinghouse yardımcı oldu mesala George Westinghouse
kimse fazla bahsetmez Westinghouse adamın nerdeyse yapmadığı hiç bir ürün kalmamış
Westinghouse fren sistemi araçlarda fren sistemini kuvvetlendirip fren padalını yumuşacık yapmakta

Teslaya ortak olmasının sebebide bu işlerden çok para kazanazağını öngörmesidir
öyle veye böyle sonuçta tesla edisonun saltanatını bitirdı
1883 te şikago dünya fuarının aydınlatılması ıhalesini edisonun elinden aldı
sonrada niyagara selalesinde elektirik üretme kurma hakkını aldı

o zamanlar bu gibi yeni buluşlara ve bilim adamlarına
bizler gibi bakarlardı  bunlara bilim adamı değilde bir sihirbaz bir hokkabaz gözüyle bakarlardı

gerçekten bilim insanlarının çoğu çok eziyetler çekmiş madam kuri radyoaktiviteyi keşfederken aplastik anemi rahatsızlığından dolayı ölmüş

E=mc²  E = mc2, fizikte kütle-enerji eşdeğerliğinin temel formülüdür.
Albert Einstein Birim kütleden inanılmaz enerji elde edilebileceğini gösteren bu formül sayesinde diğer insanlar tarafından atom bombası da icat edilmiş
bizler ise şimdi hiiroşımaya atılan atom bombasının  suçlusu Albert Einstein mı yoksa bunu bombaya çeviren bilim adamları yoksa onu hiroşimaya atan mı suçlu
biz bilimle uğraşacağımıza  konuya bak
1945 yılında atılan ve 70 bin kişinin ölümüne sebep olan bombanın
adamlar 1945 yılında atomu parçalamış
bilimden ne kadar gerideyiz onun hesabını yapmaktansa
kim suçlu tarafı arayarak zaman geçiriyoruz
allahın bize sunduğu 70 yıllık ömrü boş işlerle geçiriyoruz

not:ayrıntılar internetten derlenmiştir
kolay gelsin

Adnancoskun

nicola tesla zamanının çok çok çok ötesinde bir bilim insanıdır.
Tanrı Türk'ü Korusun ve Yüceltsin.

Herdaim

yakıtın ve enerjinin bu denli pahalı olduğu dönemde nerde bu  muammerler  makine yaptık diyenler  yok piyasada. imkan  olsa şunu yaparım bunu yaparım diyenlerden bahsetmiyoruz   yaptık çalıştırdık diyenler  yok  piyasada denizlide  bir apartmanı besleyecek  makina yaptım diyen haberlere çıkan  adam da yok  ortada. bu  işde bir gariplik yok mu sizce . adamlar sahtekar  dolandırıcı  olsa neden  kendilerini bu şekilde  haberlere filan  çıkıp ifşaa etsin. bir garip durum. bir yolu olmalı mıknatısdan  enerji elde etmenin  kendi kendine dönen bir makine yapmanın bir yolu olmalı. mıknatısda  bir güç var...

Herdaim

bsmh.png bu resim 12 sene  önce çekilmiş çalışan  bir  prototip yapalı 12  yıl  olmuş. ülkemizde  bu  adamı   yalanlayan bir  haber bir   üniversite bir  kurum  kuruluş da olmamış  sağır dilsiz gibi. bu kadar  önemli bir  projeyi  hiç bir  üniversite gidip  şunu bir inceleyim  nasıl olmuş diye  soran olamamış mı ? nette bir haber  bile yok filanca  üniversite   araştırdı  değerlendirdi  bir kazanç yok cihaz  çalışmıyor  diyen bir haber bile yok. bu kadar  üniversitemiz ne iş yapıyor. ????  maaş gününü  bekleyip paralarını mı  çekiyorlar sadece ...

Kapibara


Herdaim

Alıntı yapılan: Kapibara - 01 Ağustos 2025, 02:45:24Termodinamik yasalarına tosladı hepsi o.

videolar sahte mi diyorsunuz yada  hile mi olduğunu düşünüyorsunuz . gizli bir  pil gibi mesela ??. aslında  ysalara aykırı değil . mıknatıs da enerji var. bunu ispatı da  şudur. bir elektrik motoru nun rotorunda mıknatıs kullanınca rotorun manyetikleşmesi için harcadığın elektrik kadar  kazanç elde ediyorsunuz. size o enerjiyi bedava veriyor mıknatıs. eğer mıknatıs  konmaz ise   bakır tel ile bobin  sarıp akım geçirmeniz gerekiyor. buda mıknatıs dan zaten günümüzde zaten enerji kazancı sağladığımız gerçeğini söylemek istiyorum. eğer  gerekli şartlar sağlanırsa mıknatıs enerjisi ile sürekli dönen bir devir daim makinesi  yada sınırlı olmak şartıyla bedava enerji mümkün olabileceğini düşünüyorum. yoktan var etmek değil  var  olan enerjinin dönüşümü söz  konusudur. termo dinamik yasalarına aykırı bir durum yoktur. ancak şu da bir gerçek internette  sahte free energy videolarıyla dolup taştı.

Herdaim

muammer yıldız monopol.png
 2005 li yıllarda ilk enerjiyi aküden alıp devir daim yaptırmış . araçlardaki marş görevi gibi. sonra geliştirip aküyü komple kaldırmış .  eğer makina çalışmıyor olsa neden bir polis memuru böyle  sahte bir makine ile  bu kadar yıl  haberlerde medyada olsun. adamadan yıllardır haber yok öldümü kaldımı bilen de yok sanırım.

Herdaim

📍 Adres:
Eğitim Mahallesi, Kerime Nadir Sokak, Yonca Apartmanı, Balçova / İzmir, Türkiye

Bu konum, İzmir'in Balçova ilçesinde yer alıyor ve şirketin resmi adı HMSB Manyetik Enerji Makina İmalatı ve Danışmanlık A.Ş.

izmirden bu adrese  yakın ikamet eden bir arkadaşımız  varmıdır  acaba  konu hakkında güncel bilgi  alabilmek adına ??

Kapibara

#16
O mıknatıstaki enerji çok uzun sürmüyor işte sorun orada.
Yük altında ısınmaya başlıyor ve manyetik özelliğini kaybediyor.
Bu arada ürettiğiniz elektrikle hem iş yapıp hemde bir kısmını geri besleme yapıp sistemi çalıştırmanız da termodinamik yasaları gereği olmuyor.
Fizik kuralları size burada dur bakalım diyor.
Erke dönergeci vardı bir ara ortalığı fena ayağa kaldırdılar ilk başta ama sonra sessizce yok olup gittiler.

Başka bir iyi niyetli girişim denemesi geldi aklıma, linki aşağıda.
Ben hayal ettim inandım olacak demekle keşke olabilseydi ama hayat öyle değil işte.
Anlatan adamlar konuyu açıklamışlar güzelce.
https://www.youtube.com/watch?v=EJZzvOTB4-k

Herdaim

Alıntı yapılan: Kapibara - 02 Ağustos 2025, 04:16:35O mıknatıstaki enerji çok uzun sürmüyor işte sorun orada.
Yük altında ısınmaya başlıyor ve manyetik özelliğini kaybediyor.
Bu arada ürettiğiniz elektrikle hem iş yapıp hemde bir kısmını geri besleme yapıp sistemi çalıştırmanız da termodinamik yasaları gereği olmuyor.
Fizik kuralları size burada dur bakalım diyor.
Erke dönergeci vardı bir ara ortalığı fena ayağa kaldırdılar ilk başta ama sonra sessizce yok olup gittiler.

Başka bir iyi niyetli girişim denemesi geldi aklıma, linki aşağıda.
Ben hayal ettim inandım olacak demekle keşke olabilseydi ama hayat öyle değil işte.
Anlatan adamlar konuyu açıklamışlar güzelce.
https://www.youtube.com/watch?v=EJZzvOTB4-k
yıllardır kullanılan elektrik motorlarındaki mıknatıslar halen çalışıyor 40 yıllık dc motor mıknatısı halen aktif elektrikli bisikletlerde  mıknatıs var 2006 yılında  elektirikli bisiklet kullanmıştım 20 senedir bitmedi mıknatıs enerjisi. bu sonsuz anlamına gelmiyor ancak  20  30 sene çalışsa bir makine yetmez mi . 30 sene sonra  mıknatıs  şoklama ile  yeniden  eski halini alıyor çöp olmuyor yani.siz  daha  önce  mıknatıs özelliği kaybolduğu için çalışmayan  ses  höperlör  gördünüz mü 80 li yıllardan  tv  radyo lar var  emsal. erke dönergeci  tam sunum  yapılacakken geri çekildi  diyebiliriz  son dk  ortadan kayboldu doğru düzgün tanıtılmadı bile. askeri subaylar  işin içindeydi o dönem. fizik kuralları  mıknatısda enerji var diyor etrafına  bir enerji türü  yayıyor bunu  mekanik yada  elektirik enerjisine dönüştürüyorsun. yoktan var etmiyorsun. bir  uranyum çubuğu boyut olarak  çok küçük ama verdiği enerjiye bakın. muammer yıldız patent   almış  olduğu bu  projede enerjiyi mıknatıslardan elde ediyor  . yakıtsız motor değil aslında  mıknatısdan enerji alıyor. ancak akar yakıt  olmadığı  için ve  bedava  olduğu  için genelde  yakıtsız motor  deyimi  kullanılıyor. mıkantıslar sürekli yük altında   dc motorlarda hiç  tamirciye mıknatısının  özelliği  gittiği için  giden bir  elektrikli motosiklet  duydunuz mu?? yada  çok eski  tarihlerden alternatörler var  halen çalışıyorlar. bir örnek vereyim  zemberekli telefon  alternatörü kaç yıllık bilmiyorum  mıknatısı halen  zehir gibiydi 50 yıllık vardır belki.  yakıtın enerjinin  pahalı oldugu bu devirde  insanlar  düşünüp bir yolunu bulmalı diye düşünüyorum.  bir yolu  olmalı.

seron

#18
Bundan çok uzun zaman önce (ama baya uzun zaman önce 8 yıl kadar) benim de bu konular ilgimi çekmişti. Araştırıyordum Muammer olsun ötekiler olsun birçok kişiyi tanımıştım. İnternetten izlemediğim video kalmamıştı. Ama işin sonunda, hepsinin "sahte" olduğunu anladım (nasıl anladım, nerden biliyorum uzun hikaye oraya girmeyeceğim).

Daha sonraları, arkamdan gelen herkesin benimle aynı hataları yaptığını, sırayla bütün tecrübeleri teeeek tek yaşayarak geldiğini izledim, izliyorum, izleyeceğim. Bu bitmez, büyük bir kısırdöngü. Böyle saçmalıklara inananlar asla ama asla bitmeyecektir. Din gibidir. İnsanın zihni birşeye kilitlenmeye görsün, ne kadar bilimsel, mantıklı şeyler göstersen de, yapan adamı getirip "kardeş bu sahte, hepinizi kandırdım" dedirtsen de, inançlarını asla kaybetmeyeceklerdir. Şöyle diyeceklerdir: tamam bu itiraf etti ama o gerçek müslüman deği.. pardon gerçek mucit değil, ötekiler gerçek. Ötekini getirir itiraf ettirirsin, yine aynı, yine sonsuza kadar giden bir kısırdöngü.

İşin en sinir bozucu tarafı, fizik bilmeden, makine bilmeden, elektrik-elektronik bilmeden; "bilimin ne olduğunu" hiç bilmeden sana savaş açmalarıdır. Mesela örnek, "burada bedava enerji yok, enerjiyi yoktan var etmiyoruz, mıknatısın enerjisini kullanıyoruz" derler. Bu savunma biçimini bu sahtekarlıklara inanmış herkes ezberlemiştir ve ne dersen de, hep aynı sözü tekrarlarlar. Bu söze söylenecek bir cevap yoktur, kilitlenir kalırsın. Neden? yanıt veremediğin için mi? Tabii ki hayır. Bu gibi bilgisiz iyi niyetli insanlara bu hileli sözü zamanla ezberlettiler. "Enerjinin yoktan var olmadığını biz de biliyoruz" dedirttiler. Halbuki bilmiyorlar. Eğer bir enerji üretiyorsan, o enerjinin kaynağını, elde ettiğin enerji miktarıyla orantılı olarak tüketirsin, bu kadar basit. Bu mıktanıs olur, kömür olur, buhar olur, farketmiyor. Yani senin o videolarda orda burda gördüğün "sahte" sistem, tamamen ama tamamen bedava enerji üretme prensibiyle ortaya çıkarıldı. Seni kandırmak için de, "burada free enerji yok, enerji yoktan var edilemez, ... pardon, biz mıknatısın enerjisini kullanıyoruz." Onu biz de biliyoruz. Ama yapamazsın işte. Bu, kendi ayakkabından tutup kendi kendini yukarı çekerek uçurmaya çalışmaya benziyor, aynı şey.

Muammer'e ne oldu?

O adamın kim olduğunu, davasına sadık mı yoksa sahtekar mı olduğunu bilmiyorum. Bu adam, BSMH adında bir makine yapmıştı. Almanlar buna ilgi gösterdiler ve çağırdılar. Fakat makinenin gerçek olup olmadığını bilmediklerinden, uzmanlara makineyi incelemeleri için Muammer'den izin istediler. Önceleri vermedi, sonra razı oldu. Makineyi uzmanların önünde çalıştırdı. Uzmanlar makineyi uzaktan izlediler. Çalışıyordu. Fakat, makinenin bir kenarında bir kutu vardı ve bu kutudan bir iki kablo makineye gidiyordu. Uzmanlar bu kutuyu açmak istediler, Muammer izin vermedi. Uzmanlar şüphelendiler. Haklıydılar. Neyse bir süre sonra, makinenin giderek yavaşladığını farkettiler ve bunu not aldılar. İşin sonunda yaptığı makineye olumsuz not vererek çıkıp gittiler. Sonra ne oldu bilmiyorum, bu defa farklı bir makineyle ortaya çıktı (resimlerde görülen silindirik motor). Bu makineyi kendi imkanlarıyla yapmasına imkan yok. Endüstriyel seviyede çalışılarak yapılmış belli. Kendi yaptığı makineye bak hilkaf garibesi gibi, üstelik "o kutunun içini niye açtırmıyorsa?" bir de sonraki makineye bak. Almanlar bu adama al bunlan oyalan diye, neodyum mıknatıslı bir kısır döngü motoru verdiler. 5dk çalışmayla mıknatıslar ateş gibi ısınıyor. Isı, mıknatısı öldürür. Yeni bir mıknatıs yapmak için ya da o mıknatısı tekrar canlandırmak için, o boşta dönen makinenin harcadığından kat kat fazla enerji yüklemen lazım.

Son olarak.

Kimsenin kalbini kırmak istemiyorum ama ne zaman böyle konular görsem sinir oluyorum. Hatta dürüst olayım, konu başlığı ilk açıldığında moderatöre şikayet edip kapatılmasını istedim ama maalesef kabul görmedi. O kadar sinir oluyorum düşünün. Yani şurda böyle salak salak işlerle uğraşacağınıza daha verimli şeylerle uğraşıp vatana millete insanlığa faydalı olabilirsiniz. Aradan biraz zaman geçtikten sonra siz de benim haklı olduğumu ve şurada yazmamın bile ne kadar gereksiz olduğunu anlayacaksınız. Geriye dönüp "zavallı, kendi kendisini boşuna yormuş ama anlamamışız" diyeceksiniz. İşte gerçek budur.

NOT: Yukarıda bir kitap resmi paylaştım ama kimse espiriyi anlamamış. Kitabın adı: "Gerizekalılar Arasında"


mustafaaxu

selam dostlar..
Bedava Elektrik] Muammer Yıldız'a ne oldu ?
aynı konu aynı isimle  10 şubat 2017 yılında donanım haberde
açılmış
o zamanda konu dallanıp budaklanmış sonunda durmuş
katnak2:https://forum.donanimhaber.com/bedava-elektrik-muammer-yildiz-a-ne-oldu--123935917
buda ikinci kaynak muarrem yıldız ve makinesi hakkında çok detaylı bilgilr var
merak edenler için çok dataylı
kaynak2:http://www.rexresearch.com/yildiz/yildiz.htm?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber
kaynaklar bilği amaçlı paylaşılmıştır

esasan konu şu olsaydı ilgi daha başka olurdu
belli bir akü belli bir zamanda boşalır ve şarj edilir
bu bir gerçek
ama: bu adam çıkıpta benim sistemdeki aküyü belli zamandan çpk çpk daha sonra şarj gerekiyor deseydi olayın boyutu değişirdi
mesela:  12v 60 amp  akü bir lambayı 5 saat yakıyor  olsun
adam benim sistem bağlı akü ise aküyü 24 saatte bir şarj geretiriyor dese olay çok daha enteresan olurdu
kolay gelsin