Elektronik / Mikrodenetleyici Projeleri/

Lucid dreaming Açık rüya devresi

Sponsorlu Bağlantılar

Lucid dreaming oldukca ilginç bir konu “Açık rüya” olarak tabir ediliyor. Kişinin rüya gördüğünü anlaması ve rüyayı kontrol etmesi bir çok kişinin bu olaydan haberi yok ama dünya çapında yaygın hatta rüyada olduğunu anlamak için kendisine elektronik devreler (Lucid dreaming circuits) yapıp uğraşanlar var.

Aslında bütün iş insanın kendini bu düşüncede yoğunlaştırması ama rüya anında hatırlama için dış etkiler çok faydalı oluyormuş işte bu yüzden çeşitli devreler tasarlanmış

Yüze monte edilen Lucid Dreaming devresi;

face-mounted-lucid-dreaming-circuit-mask

cre.ations.net sitesinde “Lucid Dreaming Mask” yazısında yazar bu iş için yaptığı bir devreyi paylaşmış devrede pic 16f84 kullanılmış iki adet led göz hizasında rüya anında ışık veriyor kişi rüyada olduğunu anlıyor >> kırmızı ışık / rüyadasın / kontrol sende :)

Ayrıca bu iş için zaman ayarı bulunan bir mp3 oynatıcı varsa oda kullanılabilir web üzerinde bu konu hakkında bir çok yazı bulunuyor insanlar çeşit, çeşit taktikler geliştirmiş.

lucid-dreaming-circuit

Devrenin yazılımı assembly ile hazırlanmış basit olarak delikli pertinaksa kurulmuş. Dosyalar için alternatif link: Lucid dreaming Açık rüya devresi

Dosya indirme LINK listesi (TXT formatında) link-11255.zip şifre-pass: 320volt.com

  • yorgun

    mantık ne gevv hocam .kişinin rüyada olduğunu gösteren sistem tasarımı nasıl.

  • ayb

    Hani olur ya uykudayken korkuyla uyanırsınız bi yerden düştüğünüzü hissedersiniz ama aslında mışıl mışıl uyuyorsundur…. bu devre sanırım kişinin uyurken gördüklerini rüyada olduğunu hatırlaması için yani bir uçurumun yanına geldiğinde korkmayıp manzaranın keyfini cıkarmak gibi bir şey…. ışığın amacı ise sürekli gözünüze geldiği için rüyada olduğunuzu hatırlatmak pic ile de yanıp sönmesi falan kontrol ediliyor sanırım …. ilginç bir şey..

  • evet @ayb devre daha çok rüyada olduğunu anlamak için açıklamalara göre bir kaç saat sonra led ışık veriyor kişi kendini kırmızı ışığa göre koşullandırınca şansı varsa rüyada olduğunu anlayıp istediğini yapıyor.

  • korhan

    o ışıkta nasıl uyuyacağız ışık yanınca uyanırım ben :D

  • ugur

    bunu yapmıştım yıllar önce bundan farklı yapmıştım şu piyasada satılan ucuz güneş gözlüklerinden kulanmıştım baya güzel olmuştu çalışıyor astral seyahat dışında :D

  • elaass

    Ben işi tamamen bitirdim arkadaşlar. Kendimi şartlandırarak oldu 1-3 yıl sürdü. Artık rüyamda yüksek bir yerdeysem atıyorum aşşağıya kendimi nasılsa rüya diye. Manevra yaparak uçuyorum da. Tek çözemediğim konu “nasıl olsa rüya” diyorum ya bu sebeble kısa (ne kadar olduğunu tabi bilemem) bir uçuşdan sonra uyanıyorum. Kuşlar çok şanslı arkadaşlar!

  • Dren

    @elaass
    nasıl şartlandırdın kendini ne yaptın ne dedin kendine yardım edermisin bana

  • serdar

    aynen @elaass bende aynı şekil yaptım atıyorum kendimi uçuyom paso :D

  • emre

    bende anlıyorum rüyada olduğumu fakat rüya kısa sürüyor

  • Perviz

    led ışığının pic ile gözüme vurmasının ne manası var ? direk pile bağlamak olmazmı ?

  • gökhan öztürk

    Galvanic Skin Response (Galvanic Deri Tepkisi ) bu sistem vücuda ne taraftan bağlanyor onu anlamadım

  • Furo34

    “Perviz” burada ki Pic zaman ayarını belirliyor herhalde uyumadan ışığın yanmasını istemezsin :D, bu arada bu mantıklı ama arkadaşlarında dediği gibi bu ışığı görüpte uyana biliriz. Bu arada “inception” filminde ki gibi rüyadan rüyaya felan geçeriz kara delik felan sonra 1 saat (rüya tabiriyle 50 yıl) orda kalırız felan .d, şaka maka bunun daha gelişmişini yani “inception” daki gibi ilerde inşallah yapacaklar bunuda büyük ihtimalle askeri güçte kullanırlar.