Elektronik / Genel/

320volt.com gelişmeler ve son durum

Sponsorlu Bağlantılar

Evet ara sıra elektronik dışında gidişat hakkında bilgi yazıları yazmak gerekiyor daha öncede bir kaç yazı oldu.

Öncelikle geçtiğimiz aylar zordu ve önümüzdeki yılda benim için zorlu geçecek bir arkadaşım ile küçük bir dükkan tutup kendi işimizi kurduk kendi blogumda bildirmek bu güne kısmetmiş :) her şey o kadar hızlı ilerlediki hiç bir şey anlamadım ve aynı şekilde devam ediyor günler nasıl geçiyor ne yaptım ne oldu çok garip bir koşturmaca.

Bilgisayar & Elektronik Teknik servis tamir, bakım network vb. işlerini yapıyoruz şimdilik idare eder durumda gidiyor umarım tutunabiliriz

İmkanlar kısıtlı olduğu için tüm giderleri kıstım ne kadar çok tasarruf edebilirsem işimizin geleceği için o kadar iyi olacak bu yüzden siteyi daha ucuz hizmet sağlayan bir firmaya taşıdım eski firma iyi hizmet veriyordu fakat maliyet yüksekti.

Yeni firmanın sunucuları yurt dışında büyük bir merkezde bulunuyor oradan sunucu kiralayıp hostig hizmeti satıyorlar ya da bunun gibi bir şey tam bilmiyorum :) fakat çalıştıkları firma büyük olsada yine sorunlar aldı başını gitti sizlerde fark etmişsinizdir kesintiler başladı şuanda yorumlarda sorun var daha neler olur bilemiyorum.

Yine bir taşınma işlemi olabilir fakat mecburi olarak kaybımız olacak forum bölümünü pasif hale getirmeyi düşünüyorum ama bilgiler silinmeyecek çözümlenmiş önemli konular, faydalı bilgilerin bulunduğu konular okunabilir halde kalacak

Ayrıca web.320volt bölümüde forumda olduğu gibi arşivlenecek sadece konular okunanacak

Bu sayede sunucu üzerinde fazla yük olmayacağız :) bu kayıpları düşünmemim sebebi dünya çapında tanınmış çok büyük firmalardan birisi ile çalışmayı düşünmem (host gator, blue host) bu firmalarda siteniz sınırları aşmadığı sürece sorunsuz çalışıyor gözünüz arkada kalmıyor

Sitenin ömrünün uzun olması için bu kayıpları vermek zorundayım sunucu masrafları sorunlar ne kadar az olursa o kadar iyi. İşte durum bu arkadaşlar sıkıntılı bir dönemdeyim umarım kazasız belasız atlatırım :)

  • aykut54

    burhan abi haklısın sonumuz başarılı olsun işimiz kalıcı olsun
    görüşürüz.

  • mkayhan

    nette sürekli elektronik sitelerine bakıyorum. Bu siteden daha profesyoneline rastlamadım bende bağımlılık yaptı.İnşallah kapatmazsınız .

  • Mustafa Sayan

    Umarım gelecek iyi olur. Başarılar.

  • teknesian

    burhan abi haklısın sonumuz başarılı olsun işimiz kalıcı olsun
    burhan abi ban iranda tabrizda sandan fdv chook sheylar organdim sanin eychon bir allahdan shglig & salamat yashamag esteuram shg & samat tasha
    tashakorlar
    انشالله داها چوخ خدمتونده اولاراخ الله يورماسين سني

  • gungor87

    Sitenizi uzun zamandir takip ediyorum. Yeni bir email geldiğinde sitenize bağlanıp eklenen dosyaları inceliyorum. sitenizi takdir ile takip ediyorum.

    Yeni işinizde size başarılar dilerim inşallah herşey istediğiniz gibi gelişir. webhosting için yıllık ne kadar para ödüyorsun. benimde durum iyi değil ama azda olsa bir miktar yardımda bulunmak isterim. (50 ytl ) ykb banka hesabı yazarsan
    iyi çalişmalar

    • İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar

      @gungor87 sağolasın teklifi yapmanız düşünmeniz yeter bu tip bir şey düşünmüyorum şükür site için bir köşede yedek bulunuyor :) biraz sağlamcıyım ileriyi düşünerek birikim yapmıştım gerektiğinde kullanacağım elimden geldiği kadar kimseye yük olmak istemem ne yapar ne eder 320volt.com blog üzerindeki yazıları bir şekilde web üzerinde yayımlarım. iyi çalışmalar sevgiler saygılar :)

  • teknikmen

    Selam dostum umarım her şey dilediğin gibi olur

  • kadir

    Selamlar.
    günlük ziyaret ettiğim bir site yeni bir yazı olsun yada olmasın hergün siteye en az bir kere giriş yapıyorum.Paylaşımlar,düşünceler ve verilen emekler takdire şayan.Dilerim tüm arkadaşların temenni ettiği gibi site kapanmaz ve elimizden gelen bir şey varsa bizim payımızada yapılması gereken gururlanırız..
    Yürekten teşşekürler bizimle bunları paylatığınız için.

    • Sanırım yanlış anlaşıldım :) sitenin kapanması gibi bi durum söz konusu değil sadece uzun süreler hizmet verebilmesi için bir kaç düzenlemeden bahsettim.

      Sevdiğim iyi bir arkadaşın önerisi ile sanırım bahsedilen düzenlemeleride yapmayacağım :) sunucu sorunucu çözülsün her şey netleşecek

  • obax

    Selam arkadaşlar
    Kardeş sorunları kaldıracaksa sen ayarlamaları yap.Bizlere düşen varsa söye bizde yapalım.Sayenizde birçok bilgi paylaşımları oluyor ve inşallahta böyle devam eder.Hemen hemen her gün birçok arkadaş gibi bende faydalanıyorum ve bu site bence siteler içinde engüzel site…

  • Ö.Değer ÖZSU

    gevv kardeşim bunu daha evvel de belirttim ya da başka arkadaşlar da iletmiş olabilir.Maddi manevi destek ne ise hazırız dedik.Sen istediğin sunucuya hosting e taşı siteyi.Parayı pulu sıkıntı etme.Gerek ben gerekse başka arkadaşlarımız 3-5 birşeyler katıp bunun gibi bir siteyi daha finanse ederiz bence.

    Şu güzel paylaşımın şu sitenin arkasında durmamak,destek olmamak ayıp olur inan.

    Diğer birkaç arkadaşımız daha yorumlarını iletirlerse vaziyeti göreceğiz.
    Haydi arkadaşlar kimler destek çıkıyor bir görelim yorumlarınızı.

    Selam ve saygılarımla

  • Mustafa Berkan BİÇER

    320volt, güzel bir site. aynı şekilde devam etmesini isterim. eğer kabul ederseniz benim de bir faydam olsun isterim. bir vps’m var. taşımak isterseniz siteyi oraya taşıyalım. ücrete gerek yok.

    ilgilenirseniz görüşebiliriz.

    Mustafa Berkan BİÇER

  • isa

    arkadaşım merhaba.tabiiki benimde bazı faydalarım olursa seve seve yaparım.benimle beraber yeğenimin bir server imiz olacaktı ankarada halen faal duruyor.ben mersindeyim tabiiki yada düşükmü olur bilmiyorum arkadaşlar aramızda bir miktar ödeme yapalım en azından masrafları biraz azaltır hani.ayıp etmediğimi umuyorum.bir yanlışlık olursa kusura bakmayın.
    ama muhakkak yapılacak bir şey vardır.elimizden geleni tekrar ediyorum ama seve seve ben yaparım.çalışmalarınızın devamını dilerim.saygılar.

  • İlginiz ve desteğiniz için çok teşekkürler sunucu sorunları çözüldü

    Ben sadece gidişatı bildirmek istedim malum hayatımda büyük gelişmeler oldu :) iş kurduk bir yandan piyasa kötü site için planlarımı paylaşmak istedim fakat maddi durumdan bahsedince yanlış anlaşıldım doğal olarak :)

    Herkese iyi çalışmalar sevgiler saygılar

  • ilkerkayaoglu

    Selamlar herkese;

    Ben de sitenin gunluk takipçilerindenim…
    Site gerçekten çok kullanışlı,
    %100’e yakın bir şekilde konu içerikleri kullanıcılara
    yararlı olacak şekilde optimize edilmiş gereksiz içi boş
    hiç bir konuya daha rastlamadım…

    Bu seçicilik için ayrıyaten teşekkurler “gevv”

    Benim naçizane bir onerim olacak…

    Google reklamlarının yerleşimi hakkında…Daha görünür bir yerleşim
    uygulanırsa tahmin ediyorum bundan faydalanacak kullanıcı sayısı da
    artacaktır…[Bu reklamlara ne kadar çok tıklanırsa sitenin karı o
    kadar çok oluyor…Gerçi çok buyuk bir gelir değil ama sonuçta bir geri dönüş bu da site tasarımcısına(Katkı sağlamak siteyen arkadaşlara
    bir tüyo olsun benden :) her girişte bir kaç reklam tıklamak bile bir
    katkıdır)]

    Saygılar;
    Kolay gelsin herkese;

  • isa

    merhaba arkadaşım.problemlerinin çözülmüş olmasına sevindim.aslında benimde bir iki projeyle desteklemek gibi niyetim vardı ama bir türlü olamıyor.hem çalışıyorum hemde küçük çoçuk var bir türlü kafamı toplayamadım.yinede yapabileceğimiz bir şeyler olabilir.ilerde aklına gelirse başka konularda da yardımcı olmak isterim.bu sitenin asla kapanmasını istemem.çok luzumsuz bir şeyler yazıp meşgul ettiysem kusura kalma.iyi günler.

  • “luzumsuz” ne demek sağolsınız yorumlarınız desteğiniz bu zamanda ilaç gibi geldi :) herkese çok teşekkürler sevgiler saygılar.

  • Hayrettin Demir

    Dünya hali arkadaşlar , öyle bir durum olur ki site kapanmak zorunda kalabilir.Bu hiç istemediğimiz bir durumdur.

    Böyle bir durum oluşursa burada paylaşın , siteyi kapatmamak için elimden gelen yardımı yapmaya ben de hazırım.

  • Değer öZSU

    gevv kardeşim irtibatımız var seninle.Ya da buradan sıkıntı her ne ise bi çıtlat bize,elden gelen yardımı yapmaya hazır pek çok arkadaşımız var sağolsunlar.Ben ya da bir başka arkadaşım desteğe hazırız.

  • Seçkin ALAN

    Hocam takma böyle şeyler oluyor :). Bunlar takılacak durumlar değil
    işiniz hayırlı olsun. İnşallah Büyütürsünüz.
    Yazılımsal destek lazım olursa kontak kurarsanız yardımcı olurum.